niedziela, 20 stycznia 2013

WAŻNE!

SKRÓT NOWEGO OPOWIADANIA


- Charlie!!! Najprzystojniejszy chłopak w szkole powiedział do ciebie „cześć” – krzyczała do mojego ucha Amy.
- No, ale tylko powiedział moje imię, nic wiecej.
- Ale to już coś i jeszcze wycieczka na wyspę – rozmarzyła się.
-Tak, tak.



- Hmm nie znam go, ale uważam, że jest miły - powiedziałam, popijając wodę.
- I słodki – Anja zaczęła wzdychać.
- Chodziłam z nim do podstawówki, jakoś zbytnio nie rozmawialiśmy – wzięłam tace i odeszłam.


- Świętna impreza! –krzyknęła Amy – Powinni częściej robić to na łodzi.
- Patrz! Chalie, Justin tam jest – blondynka pokazała palcem na bruneta.
- Widzę, ciągle się na mnie patrzy – powiedziałam speszona.



- Jesteś cała? –zapytał.
- Myślę, że tak – odpowiedziałam, przecierając twarz.
- Cholera! Schyl się – krzyknął i zakrył nas śpiworem.


- Czemu nie popłynąłeś za nimi?! – byłam bardzo zdenerwowana.
- Nie mogli mnie złapać, księżniczko.
- Do twojej wiadomości jestem Charlie.
- Dobra, Charlie.
-Ile jeszcze? -  zapytałam.
- Jak widzisz, na razie dryfujemy.



- Musimy mieć wiecej wody – zaczęłam nabierać wody źródlanej do butelki.
- Znalazłem owoce, wystarczy?
- Jak na razie powinno.





- Charlie? Co to wgl za imię? – zaśmiał się Justin.
- TO już się pytaj moich rodziców. A coś ci nie pasuje?
- Nie, nie. Jest spoko, księżniczko.
- Nie jestem księżniczką.


- Zobaczysz umrzemy tu, tak jak on!- krzyknęłam i zaczęłam płakać.
- On pewnie coś przedawkował czy coś. Charlie! My mamy siebie, rozumiesz?
- Tak, ale długo tak nie pociągniemy.
- Nie zostawię cię – i zaczął mnie całować.



- Z kim jako pierwszy to robiłeś? –zapytałam, byłam strasznie ciekawa.
- Hmmm, to była dziewczyna o dwa lata starsza. Zaledwie 5 minut i koniec. No a ty?
Nie odpowiedziałam.
- O nie, nie. Ja powiedziałem to teraz ty – zaśmiał się.
- Ty.

=========

 to takie w skrócie jakie było by nowe opowiadanie.
to już wy decydujecie :) 

6 komentarzy:

  1. dojebałaś z tym opowiadaniem , kuurde , tamte jest dobre a te może być jeszcze lepsze ... no nie wieem @TheBieberCute

    OdpowiedzUsuń
  2. czad czekam na rozwinięcie

    OdpowiedzUsuń
  3. SAMA NIE WIEM... TO JEST BOSKIE I TAMTO TEŻ... NO,ALE W TAMTYM ZAKOCHAŁAM SIĘ NA ZABÓJ <33 @swag_usa

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju sama nie wiem :/ to zapowiada sie na prawde ciekawie ale no ciezko jest mi wybrac :) [@DaBieberMaster]

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie dwa dialogi są mraśne... ogólnie to fajnie się zapowiada... :)
    @belieber_katy06

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahhahahahahh. Nie ma to jak 'Błękitna Laguna', co? XD

    OdpowiedzUsuń